Soldatal C.B.Campdevànol – Sol Gironès Bisbal Bàsquet Roig – diumenge 31 de març 2019.

Partit plàcid

Partit molt plàcid per a les noies del cadet.

En el primer quart el partit ja va estar sentenciat, un alt ritme de joc i molts contraatacs, va reaparèixer l’encert en les entrades i la confiança. Un parcial de 27 a 6 al final primer quart i quasi idèntic segon quart 47 a 14, va permetre que a la segona part poguéssim provar coses noves que havíem treballat duran la setmana.

Destacar que amb pressió i zona estem còmodes, però que en la defensa individual hi ha molta feina a fer.

I amb la defensa sense tensió, La Bisbal va aptofitar-ho per entrar mes en joc, tot i que seguint amb els contraatacs i el domini del rebot i de les segones opcions de tir, les diferències en el marcador es van mantenir en els dos següents quarts.

Bon partit i bona actitud. Seguim sumant.

Força kande