Bàsquet Vedruna Palamós – C.B. Campdevànol – dissabte 13 d’abril 2019.

Bona feina amb poques jugadores.

Partit ajornat de la jornada 15.

Tot i anar justes de jugadores vam fer un partit molt complet.

Els dos primers quarts molt igualats amb intercanvi de cistelles on elles s’imposen per la poca efectivitat que tenim en els tirs lliures.

En el segon quart el joc seguia igualat, una bona defensa fa que acabem el quart perdent de 1 punt i mantenint el marcador igualat.

En el tercer quart una defensa molt organitzada, molt intensa i un bon encert en el marcador fa que elles anotin nomes 5 punts i ens escapem en el marcador 32-46.

En el últim quart la defensa igualment intensa fa que la diferencia en el marcador es mantingui per acabar aconseguint una victòria contar un bon equip.

Partit molt treballat.

Força kande.