Jornada 15, dissabte 26 de febrer, Mini Femení, Soldatal Club Bàsquet – Campdevànol Blanc – CB Guixols (54-7)

Partit que teníem ajornat.
El CB Guixols es presenta amb 6 jugadores 😣.
Pactem jugar partit a 5 períodes, tot i que només volien fer-ne 4😖.

La lesió d’una jugadora, els hi ha posat les coses més dificils, i ja per acabar, la expulsió de una altra, que finalment, per que poguessin jugar 5, parlem amb l’arbitre i decidim que continuí a pista, anotant-li la falta a la jugadora lesionada!👌

Un partit estrany, on els 5 segons per treure, deixen de ser 5…, això ho haurem d’entrenar més, i poder retenir més temps a l’altre equip.

Sempre trobem alguna cosa positiva de cada partit i mirem de millorar sobre les errades que fem.

A pel proper i últim de la primera fase!
💪🏻💪🏻

TOTES SOM UN, 2,3 KANDE!!!