Jornada 15 del nivell A de la fase final: CB Blanes – Infantil Femení Soldatal Club Bàsquet Campdevànol:

Partit igualat fins els últims quarts, que finalment cau de costat de l'equip local.

Partit disputat a la Ciutat Esportiva de Blanes.

Partit igualat fins els últims quarts, que finalment cau de costat de l’equip local.

Encontre marcat novament (com els últims partits) per la nostra desconnexió competitiva dins dels partits que fa que fallem cistelles fàcils i perdem pilotes per falta d’intensitat.

Partits que ens faran créixer sàpiguent corregir els nostres errors, per pròxims partits i tornar a trobar les jugadores intenses i competitives de principi temporada.

A seguir treballant en els entrenaments per seguir creixent!!

Força equip!! 🏀🏀🏀

Campus d'Estiu del Club Bàsquet Campdevànol 2022

Un any més us convidem a participar al Campus d'Estiu del Club Bàsquet Campdevànol que se celebrarà del 27 de juny al 29 de juliol de 2022.