C.B.Bescanó – Soldatal C.B.Campdevànol -dissabte 23 de març 2019.

Avui si, podíem fer-ho i ho hem fet.

El rival d’aquesta setmana ens havia guanyat de dos punts a casa, per tant erem conscients que, si aconseguíem un bon percentatge d’encert, podíem guanyar.

El partit va ser molt disputat amb fases on dominava l’un i després l’altre, la mostra d’això és que el marcador estava igualat a falta de tres minuts pel final del partit. Val a dir però que, quan estàvem centrades en el joc, el Campdevànol marcava el ritme del partit.
No va ser fàcil tenir el control, totes les pilotes eren disputades i lluitades.
Cal destacar la millora en l’encert de tirs lliures, que finalment va ser el que ens va permetre arribar a final del partit amb opcions de guanyar.
També és important la velocitat de sortida de pilota que estem imposant en algunes fases del partit, amb jugades ben trenades i finalitzacions ben fetes (clar que algun cop també ens influeix la precipitació i no aconseguim lligar el contra-atac).
Al final vàrem aconseguir guanyar de 8 punts, fet que ens dona l’avantatge del bàsquet average amb el Bescanó.
L’equip està creixent, al nostre ritme anem incorporant automatismes nous, idees noves i conceptes nous.
Hem de seguir així, el proper partit és contra les líders invictes.