Soldatal C.B.Campdevànol – Unió Girona Blanc – dissabte 16 de març de 2019.

Llàstima, no estàvem en dinàmica guanyadora.

Inici de partit molt dolent, sense ritme, a mig gas, sense intensitat, amb un altíssim percentatge d’errors tan en tir com en entrades.
Tan sols 3 punts en el segon quart fan que el marcador no arribi ni a 20 punts a la mitja part.

A la segona part pujem una mica més el ritme, però els errors no milloren i això fa que ens marxin al marcador.

L’activació de l’equip en els últims tres minuts va posar emoció al final del partit, on varem tenir fins a tres oportunitats de forçar la prorroga o fins i tot guanyar el partit però la dinàmica negativa que arrossegàvem en tot el partit va fer que la pilota no acabés entrant. Una llàstima.
Força kande.