Jornada 14, dissabte 19 de febrer, Mini Femení, Soldatal Club Bàsquet – Campdevànol Blanc – CB Olot Lava (44-11)

Partidàs per part dels dos equips, no hi ha hagut molts punts pero han jugat molt be!

Hem intentat jugar amb estàtic, sense gaires cotraatacs, amb èxit, passar i tallar i mirar de trobar un espai per entrar a cistella.
Una gran defensa ha fet que l’equip rival, no poguès entrar amb facilitat, forçant el tir desde més lluny.

Simplement un partit fantàstic que tota l’afició hem pogut disfrutar.
A continuar així, amb aquestes ganes tot és més fàcil!
Agraïr un cop més a tots els que ens feu costat! Avui amb bombo i tot!👏🥁

Gràcies per seguir-nos!

TOTES SOM UN, 2,3 KANDE!!!