C.B.Campdevànol – Ceset – dissabte 16 de març 2019.

A la segona volta tampoc.

Primer partit de la segona volta, contra el CESET, el d’anada el vàrem perdre de tres punts després d’anar a remolc en el marcador tot el partit.

Aquest el vàrem perdre amb el mateix marcador però amb la diferència que vàrem anar per davant en el marcador tot el partit menys els últims 30 segons. Una llàstima.

En els dos primers quarts el joc va ser nostre en totes les facetes, però a partir de la represa elles van anar imposant un joc més físic, i van saber executar una bona zona, la qual no vàrem aconseguir obrir.

Cal treballar les jugades que no ens acabàven de sortir. Malgrat tot, si elles no haguessin tingut un percentatge d’encert realment extraordinari en l’últim quart el resultat hagués estat un altre.

La lliçó és clara, ens cal seguir treballant l’encert a cistella i aconseguir mantenir el ritme tot el partit. Ho treballarem, però cal dir que el sistema de jornades de descans que ha plantejat la federació no ajuda gens, cada cop que estem agafant ritme ens venen dues jornades de descans seguides, que es tradueixen en tres setmanes sense partit.
Aplicarem el lema que tenim al vestuari: “No hi ha queixes ni excuses”

Seguirem treballant, segur que aquesta segona volta podem millorar resultats. Tenim equip per aconseguir-ho i la millor afició que es pot tenir.