Jornada 13 del nivell A de la fase final: CB Roses – Infantil Femení Soldatal Club Bàsquet Campdevànol: 61-50

Partit disputat al Pavelló Municipal de Roses.

Partit molt igualat on l’encert en els últims quarts de l’equip local els hi va donar la victòria.

Encontre molt complet de les nostres jugadores, amb bona intensitat, on no vam deixar de competir en cap moment.

Un partit on ens va penalitzar molt el nostre desencert de cara a cistella. Toca seguir treballant aquest aspecte del joc per millorar els nostres registres i no desanimar-nos quan fallem.

Felicitar al CB Roses pel seu partit.

Felicitar a les nostres jugadores pel seu partit.

Tot i la derrota durant el partit s’han posat en pràctica coses treballades durant la setmana.

A seguir treballant i creixent com equip!!

Força equip!!! 🏀🏀🏀