Jornada 12, dissabte 5 de febrer, Mini Femení, Soldatal Club Bàsquet Campdevànol Blanc – Prisco L’Escala (68-18)

Partit on hem sortit victorioses, pero no ens ha agradat com hem jugat.
La falta de concentració ens ha jugat males passades.

Tot i haver estat desconcentrades hem pogut practicar, la col.locació en defensa en el nostre camp i intentar amb èxit alguna ajuda!
Algún bloc, i el tallar desprès de passar!

En la pressió encara ens queda apretar més, ja que la rapidesa en treure la pilota l’equip rival ens atrapa despistades.

Seguim millorant a poc a poc!
Una més!
Força Blanc!