C.B.Roses – Soldatal C.B.Campdevànol – dissabte 23 de febrer 2019.

Ens vàrem despertar a temps.

Primer quart on tornem a sortir una mica adormides, però compensat per un bon percentatge des de la línia de tres punts.

En el segon i tercer quant la nostra intensitat va pujar, i gràcies també a un bon encert des de la línia de tir lliures i que ens vam fer amb el control del rebot, el joc va ser més fluid i va permetre dominar el partit i arribar a l’últim quart amb un marcador còmode.

L’últim quart va ser bastant lluitat on el desencert de l’equip local des de la línia de tir lliure no els va permetre entrar al partit.

Una nova victòria, però hi ha molta feina a fer.

Força Kande