Jornada 11 del Cadet Femení, dissabte 18 de desembre de 2021, Soldatal Club Bàsquet Campdevànol – UE Cellera Amer Les Planes Hipra B (44-43)

Onzè partit de lliga del Cadet Femení, contra UE Cellera Amer Les Planes Hipra B, disputat a casa, al Pavelló Municipal de Sant Joan de les Abadesses.

Un altre partit patint fins a l’últim segon!

Les Cadets del Kande han començat les dues primeres parts molt nervioses arribant a la mitja part guanyant de tres punts. Després del descans ha sortit un altre equip amb més ganes i energia, però ens ha durat poquet ja que les contrincants també ens han començat a atrapar en el marcador. I així fins arribar a 8 segons per acabar el partit i guanyant de 3 punts.

Finalment, amb tot el públic tremolant, s’ha pitat el final a 44-43.

Hem guanyat!!!

Fantàstic noies! Molt bona feina!! I Força Kande!