CEEB Tordera – Soldatal C.B. Campdevànol, dissabte 17 de gener 2019.

IMG_20190219_101837.jpg

A pesar de les baixes, bon partit i quasi victòria.

Enfrontàvem el matx amb l’equip mermat per quatre baixes, per sort les forces estaven una mica equilibrades pel fet que les rivals eren set.
Abans de seguir amb la crònica vull destacar l’entrega de totes sis, que van esforçar-se moltíssim.
El partit va ser molt igualat de principi a fi, amb diferències màximes, per part dels dos equips, que no van ser mai superiors a 4 o 5 punts. Per tant, podem dir que el partit va estar decidit per detalls que van fer caure la balança cap al costat del Tordera.
El partit va tenir un bon nivell de bàsquet, amb jugades de mèrit per part d’ambdos conjunts. Va ser un partit vistós i emocionant, del qual vàrem disfrutar tots, jugadores, entrenador i públic. Fins i tot m’atreviria de dir que l’àrbitre també, doncs ens va felicitar pel bon partit que vàrem fer.
L’evolució de l’equip és bona, cada cop perdem menys passades (tot i que encara hem de millorar aquest aspecte), i creem més i millors opcions d’atac.
El final del partit va estar marcat per un tir lliure i un triple nostres que van tocar anella i no van voler entrar, i dos triples consecutius d’elles que van posar la diferència final de quatre punts a favor del Tordera.
Ara toca recuperar les lesionades, i les que van marxar “tocades” del partit.
No podem acabar la crònica sense fer menció al suport de la Natàlia, que va estar a la banqueta animant amb crosses incloses!