Soldatal C.B.Campdevànol – C.B.Olot C – divendres 15 de febrer 2019.

Oportunitat perduda.

Partit que vam començar bastant adormides, i amb moltes errades en els tir i les entrades, tot i que vam aconseguir dominar el primer quart.

En el segon, elles van pujar el ritme, que ha nosaltres ens va costar seguir i el partit es va  igualar en el segon i tercer quart.

En l’últim quart el nerviosisme i la desconcentració, (provocat també per el alt numero de faltes que ens van xiular 21-12), va fer que el desencert tornés a aparèixer, i tot plegat va fer que marxéssim del partit i cedir la victòria al rival. Una llàstima.

Hem d’apendre a mantenir la concentració fins al final.

Força kande