Jornada 10, dissabte 29 de gener, Mini Femení, CE Onyar – Soldatal Club Bàsquet Campdevànol Blanc – (7-57)

Havia de ser el primer partit de la segona volta, peró a causa del maleït Covid, vàrem suspendre el partit, quan ja estàvem escalfant a la pista.

Avui si! Podem jugar-lo i posar en pràctica el que entrenem.
Presió, posició defensiva, 2c1 i alguns jugadeta que ens ajudarà més endevant🤞

És una llàstima no haver pogut jugar amb totes les jugadores de l’Onyar, i es que estan patint molt per les baixes de Covid.

Peró hem quedat sorpresos de la millora de l’equip, i sense cap dubte, la propera temporada, ho complicarà força! Gran entrenador tenen!
Ànims noies! Tot anirà bé!