Jornada 10 del nivell A de la fase final: Infantil Femení Soldatal Club Bàsquet Campdevànol – CE Palamós: 52-72

Partit disputat al Pavelló Municipal de Sant Joan de les Abadesses.

Partit molt complert per les nostres jugadores, tant en atac com en defensa.

Primera part molt igualada on vam desplegar el nostre joc i vam poder aturar el joc ràpid de l’equip visitant.

A la segona part no vam sortir tant concentrades i va donar peu a fallar cistelles fàcils i no estar encertades en els tirs lliures, això ho va aprofitar l’equip visitant per agafar avantatge en el marcador fins al final del partit.

Felicitar a les jugadores de C.E. Palamós, pel seu joc i competitivitat durant tot el partit.

Felicitats a les nostres jugadores i a seguir treballant i competint com ho estem fent en les últimes setmanes. Ja estem agafant el ritme d’aquesta competició.

Força equip!!! 🏀🏀🏀