Jornada 1 Fase Final, dissabte 19 de març, Mini Femení, Soldatal Club Bàsquet Campdevànol Blanc – CB Olot Lava (63-13)

Primer partit de la segona fase.

Sortim amb moltes ganes de començar, amb nervis.

Practiquem la pressió, i una defensa amb ajudes que ha sortit molt bé.

Hem provat tir exterior amb exit i millora d’encert en la linea de tirs lliures.

Molt contentes pel resultat i el desenvolupament del partit.

Felicitats a totes les jugadores per l’esforç i les ganes que hi posen.
A continuar treballant.

TOTES SOM UN, 2,3 KANDE!!!