Jornada 1 del nivell A de la fase final: CB Palamós – Infantil Femení Soldatal Club Bàsquet Campdevànol: 73-30

Primer partit del nivell A de la fase final de l’Infantil Femení disputat a Palamós.

Partit on les nostres jugadores no han començat amb encert a cistella i això ens ha penalitzat en el transcurs del partit, baixant la intensitat i concentració, factor que ha aprofitat el Palamós per anar agafant avantatge durant el partit.

En pocs moments del partit s’ha vist el nostre joc d’equip i a predominant el joc individual i la precipitació que ens ha fet perdre moltes pilotes.

A seguir treballant noies i aprenent de les experiències!!
Força equip!! 🏀🏀