Ha començat la Temporada per al Sènior Masculí. Primer partit, dissabte 25 de setembre, Soldatal Club Bàsquet Campdevànol – C.B.Grifeu-Llança. (63-50).

Photo by gdtography on Pexels.com

Primer partit de la temporada, emoció, nervis, incertesa, i tot això venint d’una temporada anterior molt curta i atípica. També cal tenir en compte el fet que hi ha hagut baixes a l’equip (un parell per lesions) i noves incorporacions. Per tant, aquesta era una estrena especial. A més a més també hi havia el factor de jugar a casa i amb públic!

La suma de tots aquests ingredients va fer que els dos primers quarts estiguessin plens d’imprecisions per part nostra. La precipitació, el voler agradar i l’excés de ganes de voler fer-ho bé van provocar que hi hagués molt desencert de cara a cistella, aconseguint tant sols 14 punts. La part positiva va ser que la defensa era prou intensa com per deixar a 25 punts el marcador rival a la mitja part.

El descans va servir per asserenar-nos. Si aconseguíem mantenir el nivell defensiu, el partit es podia remuntar. I amb aquesta idea va saltar l’equip al camp, que des de la bona defensa va anar retallant distàncies poc a poc. En començar l’últim quart el marcador assenyalava igualtat, però en el camp hi havia un equip que havia crescut i un altre que no trobava el camí a cistella.

El Campdevànol va saber mantenir el to i tancar el primer partit de la temporada amb una victòria ben treballada (63 – 50).