Entrenament de l’Escoleta amb la Núria Trabal

El passat divendres 11 de març l’Escoleta va gaudir d’un entrenament extraordinàri. Es respirava un ambient de responsabilitat i alegria.

Aquest any, la Federació ens ha regalat un projecte molt útil per a donar-nos eines i fer que el desenvolupament i creixement d’aquestes personetes sigui el màxim efectiu.

Portar 27 nen@s de diferents edats i nivells, no és gens fàcil per l’equip tècnic i això els facilita la nostra tasca.

Doncs estavem expectants per veure què ens aportaria la coordinadora d’Escoles de la Federació, Nuria Trabal. I la veritat que ens ho va fer tant fàcil… portava preparada una sessió divertida i exigent al mateix moment. Tenint en compte que el factor més important era ensenyar divertint-se i fer que els nen@s “s’enganxin” a aquest meravellós esport.

I així va ser!! Els nen@s s’ho van passar “pipa”!!! Ja no et dic des de l’equip tècnic!!!

La felicitat es palpava sobre la pista i això des de l’Escoleta n’estem molt orgullosos.

Ara toca demostrar tot aquest aprenentatge! I estem preparades i preparats!!

Gràcies Núria pel teu suport! I gràcies a la Federació per fer-ho possible!

L’Escoleta, el nostre futur.