Escolàpies Figueres – Soldatal C.B. Campdevànol – diumenge 14 d’octubre 2018.

Segon partit de la temporada.

Partit jugat al pavelló de l’Escolàpies de Figueres, amb derrota del nostre equip.

Partit molt igualat que s’ha desnivellat en dos dels quarts del partit, on l’Escolàpies ha sigut superior i els ha permès guanyar el partit.

Molt bona actitud de les nostres jugadores, cada vegada més lluitadores.

L’equip continua creixent dins la nova categoria.

Felicitem les nostres jugadores pel gran esforç que han fet!