Escola Pia Olot – Soldatal C.B. Campdevanol – dissabte 10 de novembre 2018.

Superioritat física de l’equip local

Partit jugat al pavelló de l’Escola Pia, a Olot, amb derrota del nostre equip.
La superioritat física de l’equip local s’ha reflectit a la pista.
Les nostres jugadores no han donat l’ esquena al partit en cap moment, i han lluitat fins a l’últim quart.
Tornem a destacar que les 8 jugadores han fet un esforç molt gran durant tot el partit.
Ha estat molt interessant per anar guanyant en intensitat i en experiència en jugar davant de nenes més grans.
Estem molt il·lusionats perquè arribi la segona fase i se’ns iguali més el nivell!!!