EEM Caldes Malavella – Soldatal C.B. Campdevànol, dissabte 9 de febrer 2019.

Gran partit.

Partit disputat al pavelló del Caldes de Malavella.
Des d’un bon principi, les nostres jugadores van sortit amb una intensitat i una concentració del 200%, cosa que els va permetre agafar diferència al marcador i tenir controlades totes les parts del partit.
Cal recalcar que vàrem haver de jugar amb 7 jugadores, i tot i així, es va dominar el partit.
Va ser un partit on cal destacar unes grans jugades de conjunt entre les nostres jugadores, i que dia a dia reflecteixen les millores observades en els entrenaments.
Seguirem treballant amb moltes ganes i il·lusió.