Darrera sessió abans del salt inicial de la nova temporada.

Últim entrenament de la pre-temporada. Demà l’infantil femení del Club juga el seu primer partit a les 12.00h a Sant Joan en front La Vall d’en Bas. Segur que es notarà la feina feta. Som-hi noies ! . I vosaltres, no hi falteu per donar el vostre suport i a gaudir del bàsquet.

Últim entrenament de la pretemporada. Demà l’infantil femení del Club juga el seu primer partit a les 12.00h a Sant Joan enfront de La Vall d’en Bas.

Segur que es notarà la feina feta. Som-hi noies!

I vosaltres, no hi falteu per donar el vostre suport, i a gaudir del bàsquet!