CB Olot – Soldatal C.B. Campdevànol – dissabte 20 d’octubre 2018.

Un pas enrere.

Un partit descontrolat en tot els sentits.

El partit ha estat igualat fins al 5è quart -moment en què els locals han començat a trencar l’equilibri-, i a partir de llavors els nostres jugadors s’han posat molt nerviosos, com si fos un partit de fa dos anys.

S’han perdut moltes pilotes; s’han fet molts passos, moltes faltes; s’ha jugat amb individualisme; ha desaparegut la defensa i, el que és pitjor, s’ha perdut el respecte entre els companys. En fi, com si tota la  bona feina de la darrera temporada no hagués servit de res.

No hi ha dubte que la situació es redreçarà cap al bon camí aquest mateix dilluns.

Esperem que només sigui una illa perduda dins l’oceà.