Soldatal C.B.Campdevànol – C.B. La Vall d’en Bas – dissabte 6 d’octubre 2018

Càstig excessiu per a un CBC sobrat de lluita, esforç i il·lusionant.

L’infantil no va poder evitar que s’aturés el marcador davant d’un Vall d’en Bas superior.

Des de l’inici es va anar fent evident una superioritat que va acabar per superar la diferència dels 50 punts i, per tant, per aturar el marcador.

Cal donar valor, però, a aquesta derrota per la lluita i competitivitat demostrada, malgrat que en cap moment les nostres noies varen abaixar els braços.

És una derrota il·lusionant de la qual es desprèn que anem per bon camí.

Ànim i a seguir treballant!