C.E.Onyar – Soldatal C.B.Campdevànol – dissabte, 6 d’abril 2019.

Un altre partit seriós.

Partit disputat al pavelló de Palau sacosta de Girona.

Partit seriós de les nostres jugadores on van agafar ràpidament avantatge en el marcador que va fer que juguesin mes relaxades que els últims partits.

Partit que ens ha servit per posar en pràctica les coses treballades durant la setmana als entrenaments.

Destacar les ganes de les nostres jugadores de seguir aprenent i creixent cada setmana.

Seguim treballant. Felicitats noies!!