C.B Vilobí – C.B Campdevànol – dissabte, 6 d’abril 2019.

Un bon inici prepara un bon final.

Partit dominat de principi a fi per les noies del kande.

Dos triples en els 5 primers minuts de partit van fer que marxessim de 10 punts al final de primer i del segon quart.

A la segona part, augmentant una mica la intensitat en la defensa i aprofitant les segones oportunitats en el rebot, vam aconseguir anar-nos distanciant en el marcador fins al resultat final gràcies també a l’encert de tres punts.

Bon partit. Força kande.