C.B.Sant Gregori – Soldatal C.B.Campdevànol – dissabte 9 de març 2019.

Va costar agafar el ritme, però vam aconseguir una nova victòria.

Partit disputat al pavelló municipal de Sant Gregori.

Partit on a les nostres jugadores els va costar entrar en ritme.
Passat el tercer quart van començar a pujar la intensitat i a agafar avantatge al marcador.
Novament cal felicitar les jugadores per la victòria i el joc posant en pràctica les coses treballades durant la setmana.
També cal agrair l’ajuda de la jugadora de l’infantil (amb fitxa Mini) que ens va permetre afrontar el partit amb 8 jugadores.
Seguim creixent!!