C.B.Salt – Soldatal C.B.Campdevànol – dissabte 1 de desembre 2018

Partit cardíac…una altra vegada.

Avui ens ha tocat un altre partit cardíac.

Molt ben plantejat des del primer segon i molt bona actitud dins la pista lluitant colze a colze contra el Salt.

Cal fer esment que, jugant amb un àrbitre dels “inactius”, dels que en altres ocasions ens hagués tret mentalment del partit, hem jugat com un gran equip, només pensant en el nostre bàsquet, deixant-lo de banda. Situació aquesta que cal valorar com a molt positiva, donades les experiències de no fa gaires dies.

Estem ORGULLOSES de ser-ne les entrenadores.

Avui puc dir que he vist l’equip que volem, tots a una: hem defensat com mai.

Cada jugador ha complert amb la seva comesa amb bona actitud i molt d’esforç. Llàstima que en atac ens queda molt a polir, però, com fins ara, continuarem treballant per millorar encara més.

Continuem en el bon camí.
AMUNT KANDE 🏀💪