C.B.Olot – Soldatal C.B.Campdevànol – dissabte 30 de març 2019.

[wpvideo pOgUdErc]

Bon començament, negatiu final.

Fins el tercer període es va mantenir la igualtat.

Del quart en endavant varem tornar al joc descontrolat amb moltes pilotes perdudes i amb contraatacs constants on no hi ha hagut encert de cara a cistella.

Hem tornat a baixar els braços i la concentració, i per tant l’actitud no ha estat la correcta.

Quan passa això ja ens perdem el respecta i la companyonia, i passant, una vegada més, del joc col·lectiu al individual.

Seguirem treballant per trobar el millor camí.

AMUNT KANDE