C.B.Blanes B – Soldatal C.B.Campdevànol – dissabte 4 de maig 2019.

Partit travat, amb victòria final.

Partit disputat a la ciutat esportiva de Blanes.

Partit molt travat de les nostres jugadores que mai van entrar en ritme de partit que en tot moment va ser del C.B Blanes.

Tot i així ens vam anar mantenint dintre del partit per accions individuals de les nostres jugadores.

En el començament de la segona part, en el 5è i 6è quart continuàvem amb el mateix ritme baix.

Però per fi va arribar la reacció. No va ser fins el dos últims quarts que les nostres jugadores van poder canviar la dinàmica del partit, donant més intensitat en defensa i amb un joc més col-lectiu ens vam poder emportar la victòria.

Partits que fan créixer a les nostres jugadores, podem felicitar-les per la seva lluita que en cada partit ens demostren.

També agrair novament al infantil femení que ens va tornar a deixar la seva jugadora (amb fitxa mini) per què poguéssim afrontar el partit amb 8 jugadores.