AE.Fornells – Soldatal C.B. Campdevànol – dissabte 15 de desembre 2018.

PRIMER PARTIT DE LA SEGONA FASE.

Hem començat el partit pactant amb el Fornells de jugar 6 parts, perquè ells només disposaven de 7 jugadores.

Partit on hem tingut dues cares: a les primeres parts ens ha costat una mica mantenir la intensitat i la concentració suficient per tenir el partit controlat. Al final del cinquè quart només guanyàvem per un punt. Llavors, amb una última part molt bona amb un parcial de 0 a 10 a favor nostre, ens hem emportat la victòria.

Resultat final que ens il·lusiona molt per afrontar aquesta segona volta veient l’esforç de les nenes, tot i tenint només 8 jugadores.

Moltes felicitats i a continuar amb els mateixos ànims!!!!