Soldatal C.B. Campdevànol – CB Salt – dissabte 20 d’octubre 2018.

Anem millorant.

Aquest va ser un partit partit més igualat que els anteriors, però els errors propis van provocar que el resultat es decantés en favor de l’equip contrari, i amb més diferència de la merescuda per part seva.

Val a dir que ens presentàvem al partit amb tres baixes molt sensibles (totes ho són), cobertes en part per la participació d’una jugadora del Cadet femení. Aquestes baixes van exigir un esforç físic a les jugadores, i en certs compassos del partit ho vàrem patir.

Si tenim en compte que la meitat de les jugadores no havien jugat mai juntes, podem apreciar que l’equip segueix creixent i evolucionant en el joc. Hi va haver algunes jugades de mèrit, ara sols falta repetir-ho més sovint.

Si seguim treballant tota la temporada en aquesta línia, tard o d’hora recollirem els fruits.

Vull felicitar l’esperit de les jugadores i, sobretot, destacar la bona participació de la jugadora del Cadet femení, Berta Carreras, demostrant que el club té planter i que es fa molt bona feina de formació!