Proauto CE Caldes Malavella – Soldatal C.B.Campdevànol – dissabte 13 d’octubre.

Un partit dur en molts sentits.

Molt exigent físicament, tant per la velocitat i la pressió com pel contacte que es va permetre.

Afrontàvem el partit amb una baixa important (totes ho són), però, a més a més, a l’inici de partit vàrem tenir la desgràcia que una jugadora nostra, dins la intensitat i lluita que hi havia, va patir un fort esquinç de turmell.

Va ser una derrota contra un equip molt físic i amb molta profunditat de banqueta. Vàrem poder aguantar els atacs de l’equip més anotador de la fase que estem jugant, i deixar-lo quasi 20 punts per sota de la seva mitjana. Això no va ser suficient per guanyar degut a la nostra manca d’encert en els tirs. Ho anirem millorant. Hem de ser conscients que som un equip nou, on la meitat de les jugadores no havien jugat mai juntes. Amb el pas de la temporada anirem guanyant compenetració.

He de felicitar l’equip perquè, malgrat tot, van competir fins al final, sense abaixar els braços.