Unió Esportiva Cellera Amer Hipra – Soldatal C.B.Campdevànol Verd, dissabte 12 de gener 2019

Final d’infart.

Una altra final d’infart. Malgrat la victòria i un marcador elevat (59-61) va ser un partit amb molts errors en defensa i uns atacs desastrosos.

Moltes passades errades, tirs mal seleccionats, errors descomunals sota cistella, etc.etc.

Per sort, l’Amer va estar igual d’erràtic. La diferència la va marcar el resultat final, el que ens ha faltat en els dos darrers partits. Aquesta vegada, en els últims segons vàrem saber gestionar el temps i jugar amb cap.

Vist com va anar el partit, és la única cosa bona que podem extreure d’un partit per oblidar.

Però, com sempre, i sense perdre la il·lusió, continuarem treballant per millorar i no sortir del bon camí.