Soldatal C.B.Campdevànol – CEJ Celrà – dissabte 6 d’octubre 2018

1er partit de la temporada del Mini femení contra el C.B. Celrà.

Avui ha començat la temporada del mini femení al pavelló de Sant Joan de les Abadesses. Amb els nervis de començar la temporada s’ha disputat el partit amb moltes ganes.

Un partit amb molta intensitat i molt igualat fins la 6ª part, que amb un parcial de 15 a 4 a la 7ª part, ha decantat el partit a favor del Soldatal C.B. Campdevànol.

Els dos equips han jugat amb molta esportivitat.